Požadavky:
- VŠ nebo SŠ, ideálně ekonomického směru, prokazatelná praxe.
Požadované znalosti:
- výborná znalost podvojného účetnictví (zaměření na výrobní společnost),
- řešení složitých účetních případů,
- sestavení účetní závěrky,
- zpracování podkladů pro daňová přiznání,
- zpracování mezd,
- základní znalost právního rámce v oblasti daní, mzdové agendy a souvisejících předpisů,
- zajišťování aktuálních zpráv o stavu finančních zdrojů a výsledcích podnikového hospodaření,
- hodnocení ekonomických cílů, plnění plánů a vybraných ukazatelů.
Předpokládá se:
- schopnost týmové spolupráce.
- dobrá znalost Microsoft 365 - Word, Excel, Outlook, Teamsy…
Nástup možný ihned.
Pokud splňuješ výše uvedené požadavky, zašli svůj životopis s názvem volné pracovní pozice v předmětu na e-mail sekretariat@egozlin.cz
Zaměstnanecké výhody:
25 dní dovolené, 3 sick days, stravenkový paušál.