Co u nás budete dělat?
• Samostatné vedení účetní agendy, jednání s klienty, členy družstva a dodavatelskými firmami
• Provádění úhrad formou internet banking (ČSOB, ČS, KB)
• Vedení evidence odpisů hmotného, nehmotného majetku, technického zhodnocení majetku
• Vedení agendy účtů příštích období a dohadných položek
• Zpracovávaní podkladů pro vyúčtování služeb bytů a nebytových prostorů, zaúčtování a evidence
• Provádění inventarizace majetku a závazků
• Vedení agendy úvěrů včetně jejich splátek a zaúčtování
• Sestavovaní účetního rozvrhu
• Zpracovávání agendy daní (z příjmu právnických osob, DPH, nabytí nemovitých věcí, kontrolní hlášení) včetně úhrad a zaúčtování
• Zpracovávání přehledů o čerpání dlouhodobé zálohy
• Vedení agendy týkající se společenství vlastníků z hlediska účetnictví, evidence nájmu, služeb, předpisů dle příkazní smlouvy o zajištění výkonu správy nemovitostí
• Zastupovaní vedoucí ekonomického úseku
Co od Vás požadujeme?
• Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
• Uživatelská znalost OS WINDOWS a MS OFFICE, práce v databázových systémech
• Praxe v oboru
Co Vám za to můžeme nabídnout?
• Po zapracování pracovní smlouvu na dobu neurčitou
• Jistotu stabilního zaměstnání
• Možnost profesního rozvoje
• Platové ohodnocení od 39 tis. Kč/měsíc
• 5 týdnů dovolené
• 3 dny indispozičního volna
• Příspěvek na stravování
• Příspěvek na penzijní nebo životní připojištění
• Nástup možný ihned
Životopisy zasílejte na e-mail podatelna@bdorlova.cz nebo doručte do sídla družstva.