Úkoly/odpovědnosti
o Implementace nastavení připojení (SWIFT Reports Scheduling), konfigurace a údržba účtů
o Komunikace se zákazníky s každodenním používáním konektivních médií Clearstream Banking a pomoc klientům najít řešení technických problémů a dávat doporučení
o Plánovat a provádět strategické změny pro optimalizaci vnitřní efektivity v souladu s cíli společnosti. o Školení zákazníků o produktech pro připojení Clearstream
Kvalifikace/požadované dovednosti
o Psaná a mluvená angličtina, protože angličtina je primárním komunikačním prostředkem.
* Psaná a mluvená němčina pro komunikaci s německými finančními institucemi a Francouzština nebo jakýkoli jiný jazyk výhodou
o Proaktivní přístup v zákaznické podpoře
o Strategické myšlení a plánování projektů
o IT dovednosti: znalost balíku Microsoft Office a týmů
o Výborná zákaznicky orientovaná komunikace a také silné analytické schopnosti a schopnost spolupracovat a jasně komunikovat s vedoucími členy organizace
o Silné schopnosti řešit problémy, přesnost, schopnost pracovat jako součást týmu
o Zájem o finanční trhy a otevřený přístup k IT infrastruktuře
o Schopnost pracovat v neustále se měnícím prostředí a upřednostňovat úkoly