Nástup dle dohody.
Náplň práce spočívá v každodenní komunikaci s anglicky mluvícími zákazníky, vyřizování poptávek a závazných objednávek, odesílání zásilek po světě pomocí spedičních firem UPS, Fedex, Schenker - logistiská organizace (poptávka cen dopravy, závazné objednávání a příprava podkladů pro celní odbavení). Každoroční účast na evropských veletrzích (Milán - Itálie, Friedrichshafen - Německo).
Požadavky: dobré vyjadřovací a komunikační schopnosti, výhodou znalosti v oblasti obchodní korespondence, logistiky.
Nabízíme práci ve stabilní, prosperující a moderní české firmě, která se zabývá výrobou brzdových komponentů. Nabízíme práci v přátelském kolektivu, v příjemném a moderním prostředí spolu s adekvátním finančním ohodnocením s možností každoročního růstu.
Vhodné i pro OZP a absolventy.
První kontakt e-mailem nebo telefonicky (07:30 - 16:00).
Exportní manažer/ka - Administrativní pracovník/pracovnice, region Pardubice
Pozice:
Exportní manažer/ka - Administrativní pracovník/pracovnice
Zaměstnavatel:
GOLD FREN s.r.o.
IČO:
25997971
Oblast (okres, kraj):
Pardubice
Obor práce:
Administrativa
Nejnižší požadované vzdělání:
Středoškolské
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost:
Ano
Mzda (od nebo od-do):
27000
Popis práce:
Kontaktní osoba:
Košková
Telefon:
466 682 065
E-mail:
Počet zobrazení inzerátu:
43×