Aktuálně 50732 nabídek práce!

Corporate Credits Administrator II, region Brno

Pozice: 
Corporate Credits Administrator II
Zaměstnavatel: 
KBC Global Services Czech Branch
IČO: 
14217864
Oblast (okres, kraj): 
Brno
Obor práce: 
Administrativa
Nejnižší požadované vzdělání: 
Středoškolské
Typ pracovního poměru: 
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost: 
Ne
Mzda (od nebo od-do): 
35000
Popis práce: 

Vaší zodpovědností bude:
- řídit předání úvěrových smluv centrály KBC Belgium našemu týmu v Brně
- porozumět aktivitám, pracovat na vývoji obsahu, zajistit udržitelnost znalostí v týmu
- udržovat a aktualizovat pracovní postupy
- vyhodnocovat výsledky podnikového testování aktualizací aplikací
- registrace nových úvěrů a údržba stávajících v systému (Loan IQ), sledování kolaterálů a kovenantů
- řízení událostí na těchto úvěrech - čerpání, rollovery, příchozí / odchozí poplatky atd.
- sledování úvěrových nástrojů (např. zpracování splátek, zaúčtování rezerv)
- interní a externí reporting
- udržování efektivní komunikace, vztahů a interakcí s ostatními týmy a finančními institucemi
Specifické požadávky:
- angličtina na plynulé úrovni - slovem i písmem
- francouzština nebo nizozemština výhodou (může vám pomoci s prací, ale není to povinné)
- dobré komunikační schopnosti - budete podporovat ostatní týmy a komunikovat s nimi
- týmový přístup a schopnost podporovat své kolegy a komunikovat s ostatními lidmi
- orientace na procesy
- orientace na detail a spřízněnost s čísly
- dobrá znalost práce na PC a znalost MS Office - zejména Excel a Outlook
25 dní dovolené
- 3 dny osobního volna
- stravenková karta, systém benefitů Cafeteria, Multisport karta
- školení na soft skills a hard skills v prostorách společnosti na základě rozvojových potřeb a rolí

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Kontakt na zaměstnavatele

Kontaktní osoba: 
Martina Beníčková
Telefon: 
Počet zobrazení inzerátu: