Business Finance Analyst je členem týmu GBFS Brno se sídlem v Brně SSC a podporuje regionální týmy podnikových financí a jednotlivce tím, že shromažďuje, zaznamenává, analyzuje a interpretuje finanční/obchodní informace. Hraje klíčovou roli při poskytování finančních odborných znalostí a podpory různým zainteresovaným stranám v regionu a ve spojení s transakčními týmy (GL/AP/AR) se sídlem v Brně SSC. Pozice vyžaduje silné finanční a IT zázemí a vysoký stupeň plánovacích, analytických, organizačních a interpersonálních dovedností.
Hlavní odpovědnosti:
- Poskytovat účinnou a včasnou podporu regionálním týmům podnikových financí a jednotlivcům v následujících oblastech:
o Účast na měsíčních závěrečných činnostech a případně podpora měsíčního předpovědního procesu
o Činnosti finanční analýzy
o Příprava interního, ale v případě potřeby podpůrného i externího reportingu
o Spolupráce s týmem Central Costing v oblasti účtování nákladů a zásob
o Účast a podpora procesu přípravy ročního plánu
o Pomoc podniku při identifikaci příležitostí a řízení standardizačních snah a zlepšení
o Četné ad hoc analýzy a podpůrné projekty
o Cestování do podporovaných regionů (maximálně 20 % času).
Očekáváme:
o Dva nebo tři roky praxe na souvisejících pozicích v účetní/finanční oblasti, vysokoškolské vzdělání v oboru ekonomie nebo obchodní administrativa výhodou
o Mezi osobní silné stránky patří spolehlivost, vnímavost, silné analytické a interpersonální dovednosti
o Pozitivní přístup, schopnost spolupracovat a otevřeně komunikovat v týmu, převzít zodpovědnost
o Strukturovaný a nezávislý přístup k práci
o Velmi dobrá znalost angličtiny v mluveném i písemném projevu, druhý jazyk výhodou
o Velmi dobrá znalost práce na PC (MS Excel, MS Access a ORACLE/SAP)
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.