Kontakt: e-mail: hr@trackdesk.com
Co bude tvou náplní práce:
- Kvalifikace & Scoring leadů
- Demo cally se zákazníky (ukázání naší platformy těm, kteří o to projeví zájem)
- Automatizace komunikace se zákazníky
- Podpora zákazníků při onboardingu a na začátku jejich předplatného
- Komunikace s Produktovým a Support teamem ohledně potřeb klientů
- Sbírání feedbacku na náš software
- Výroba promo materiálů (prezentace, nabídky, PDF apod.)
Jaké dovednost jsou nezbytné mít:
- Předchozí zkušenosti na Sales/Customer success pozici, ideálně i zkušenosti z B2B/SaaS alespoň 3 roky
- Zkušenost s CRM systémy (používáme Pipedrive)
- Výborná znalost angličtiny - všichni naši zákazníci jsou globální firmy a komunikace je pouze v angličtině
- Logické a analytické uvažování
- Rád/a se hrabeš v číslech, dobře ovládáš Excel nebo Google Sheets
- Máš ve věcech pořádek