Náplň práce:
o Office management a administrativní činnost (fakturace, Intrastat, Eko-kom)
o Komunikace s dodavateli, dopravci, zákazníky
o Projektový management
Požadavky:
o Vzdělání ideálně DiS/Bc (popř. min. SŠ + praxe na administrativní/administrativně-obchodní pozici)
o Velmi dobrá uživatelská znalost Ms Office (pokročilá znalost Excelu je plus)
o Aj na dobré úrovni - slovem i písmem, další jazyky výhodou, ale ne podmínkou
o Proaktivní chování, ochota, komunikační schopnosti
o Analytické myšlení, systematičnost, pečlivost
o Schopnost pracovat jak v menším týmu tak samostatně
Zaměstnanecké výhody:
o 5 týdnů dovolené
o Mzdové ohodnocení odpovídající vykonávané pracovní pozici s možností dalšího platového růstu
o Občerstvení na pracovišti + hrazené obědy
o Příspěvek na důchodové připojištění
o Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
o Zázemí stabilní společnosti v hezkém pracovním prostředí
o Mobilní telefon