práce u zavedené společnosti specializující se od roku 2005 na služby poskytované pro oblast účetnictví, daní, ekonomického poradenství a digitalizace pro více jak 100 společností z ČR, Německa Rakouska a Slovenska, správa kalendáře a celé agendy ředitelky, spoluprácr při organizaci schůzek, večírků a teambuildingů, příprava pravidelných on-line schůzek, navrhování a revize firemních předmětů, pomoc s přípravou materiálů na různá zasedání a meetingy
(interní i externí), evidence úkolů ředitelky ze zasedání, představenstev, výborů a auditů včetně hlídání dodržování termínů, evidence pošty v elektronickém systému, správa registru smluv, zajištění a distribuce dárků pro zaměstnance a partnery, občas drobné služební pochůzky (nákup, pošta), starost o pokladnu, schopnost zvládnout několik úkolů najednou, přehled, prácovní zápal, pečlivost, prac. doba 8.00 – 16.00 hod., stravenkový paušál, Edenred Benefits, kontakt e-mailem
asistent/ka ředitelky, region Uherské Hradiště
Pozice:
asistent/ka ředitelky
Zaměstnavatel:
EUREGNIA, s.r.o.
IČO:
27665135
Oblast (okres, kraj):
Uherské Hradiště
Obor práce:
Administrativa
Nejnižší požadované vzdělání:
Středoškolské
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost:
Ne
Mzda (od nebo od-do):
22000
Popis práce:
Kontaktní osoba:
Veronika Habartová
Telefon:
E-mail:
Počet zobrazení inzerátu:
26×