Pracovní náplň:
-administrativní podpora (filtrování a vyřizování části e-mailové korespondence, pořizování zápisů, rozdělování dohodnutých úkolů, kontrola jejich plnění, tvorba statistik aj.)
- vyhledávání informací v interní databázi, webech atd.
- zajišťování schůzek a firemních akcí
- ostatní činnost dle dispozic VIC, VKM a VP
Požadavky:
- ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
-bezchybný písemný projev v ČJ, včetně stylistiky
-aktivní řidič , skupina B
-znalost interního systému společnosti
-organizační a vyjednávací schopnosti, flexibilita, empatie, schopnost pracovat v teamu
-dobrý time-management
-výborná znalost MS Word, Excel, Power Point, Google apps. (zejména kalendář, mail)
-sympatické vystupování, otevřenost, argumentace, vlastní iniciative, velmi dobré komunikační schopnosti
-nadprůměrné pracovní nasazení
-diskrétnost
kontakt: telefonicky (předem volat)