Jako AR specialista budete členem účetního týmu našeho Centra sdílených služeb. Funkce AR specialisty zahrnuje činnosti, které sledují prodej zákazníků a končí zpracováním a zaznamenáním přijaté platby za toto zboží a služby a tím související dopad v hlavní knize.
Hlavní odpovědnosti
o Komunikace s interními a externími zákazníky (úvěry, inkasa, pokladna, hlavní kniha, závazky, zaměstnanci) za účelem zajištění plynulého a efektivního řešení a eskalace všech problémů v časových termínech.
o Udržování vztahu s klienty
o Operace přijaté na účtu - vytváření transakcí, sledování rozhraní ap.
o Aktuálnost dat zákazníka v systému hlavní knihy SAP
o Pomáhat při zlepšování obchodních procesů a projektech v rozsahu AR oddělení
Qualifications - Internal
Očekáváme
o Pracovní zkušenosti v administrativě nebo na podobné pozici
o Plynulá angličtina
o Znalost práce s počítačem (MS Office, MS Access, systém Oracle / SAP výhodou)
o Týmový hráč se schopností učit se a v případě potřeby pracovat samostatně
o Velmi dobré komunikační dovednosti
o Prozákaznicky orientovaný přístup
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.