Jako AR specialista budete členem účetního týmu Centra sdílených služeb Accounts Receivable. Funkce Accounts Receivable ("AR") zahrnuje činnosti, které následují po prodeji zákazníkům a končí zpracováním a záznamem přijaté platby za toto zboží a služby a související dopad na hlavní knihu.
Klíčové povinnosti:
o Komunikace s interními a externími zákazníky (úvěry, inkasa, pokladna, hlavní kniha, závazky, zaměstnanci) pro zajištění hladkého a efektivního provozu, zajištění eskalace a vyřešení všech problémů v časovém rámci.
o Udržuje vhodný pracovní vztah s klientem
o Operace s pohledávkami - hotovostní aplikace, ruční vytváření transakcí, sledování rozhraní
o Přesná údržba kmenových dat zákazníků v systému SAP Ledger
o Pomoc při zlepšování obchodních procesů, přechodech a projektech rozšíření rozsahu AR
o Spolupráce na nastavení a vývoji SAP
o Spravovat a inkasovat neuhrazené pohledávky s následným včasným přijetím platby
Očekáváme:
o Pracovní zkušenosti v administrativě nebo obdobné pozici
o Plynulá znalost angličtiny (slovem i písmem)
o Znalost práce na PC (MS Office, MS Access, zkušenost se systémem Oracle/SAP výhodou)
o Silný týmový hráč se schopností učit se a pracovat samostatně, když je to nutné
o Velmi dobré komunikační a mezilidské dovednosti
o Dobré dovednosti v oblasti služeb zákazníkům
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.