Náplň práce:
" Zodpovědnost za aplikační podporu nových a stávajících klientů; řešení jejich problémů.
" Pro-klientký přístup, role software specialisty ve své oblasti, podpora uživatelského testování před releasem, školení a aplikační inženýrství.
" Podpora ostatních členů týmu a proaktivní identifikace oblastí, které lze zlepšít; sebevzdělávání v oblasti podpory produktů společnosti.
Požadujeme:
" Rozsáhlé zkušenosti na pozici aplikační podpory s prokazatelnou praxí při řešení složitých problémů. V ideálním případě budete mít také povědomí o standardech ITIL, není to však podmínkou.
" S využitím svých zkušeností v oblasti CFD dokážete vytvářet a řešit problémy se složitými modely a v ideálním případě máte zkušenosti s našimi řešeními WAVE a/nebo IGNITE.
" Vysokoškolské vzdělání v technickém nebo IT oboru.
" Ochota cestovat v rámci Evropy (pouze v případě, že je to bezpečné s ohledem na Covid).
" Plynulá znalost angličtiny je pro tuto pozici podmínkou. Další jazyk, tj. čínština nebo japonština, by byl přínosem, ale není podmínkou.
Stravenkový paušál, příspěvek na dopravu, 5 týdnů dovolené, příspěvek na důchodové a životní pojištění, jazykové kurzy, prostředí mezinárodní firmy atd.