Role AP Specialist je součástí Centra sdílených služeb v Brně. Podporujeme naše evropské závody PPG - interní zpracování závazků a pohledávek GL a HR se zaměřením na nejvyšší kvalitu služeb všem podporovaným subjektům.
Pokud se zajímáte o účetnictví a vnitropodnikové finance, jste komunikativní člověk s novými výzvami; je to pro vás ideální kariérní příležitost!
Klíčové dopovědnosti na této pozici:
o Zpracování dokladů o došlých účtech (ověření faktur, párování, kódování, řešení nesrovnalostí cena/množství, záznam do systému závazků)
o Komunikace s externími dodavateli (poptávky, dotazy)
o Závěrečné činnosti a výkaznictví na konci měsíce
o Prohlášení a odsouhlasení dodavatele
o Spolupráce s ostatními členy týmu se zaměřením na dosažení KPI Kvalifikace
o Pozitivní přístup s dobrými komunikačními schopnostmi
o Relevantní vzdělání (obchodní administrativa / účetnictví / finance) je výhodou
o Velmi dobrá angličtina (slovem i písmem) je nutností
o Předchozí zkušenost na obdobné pozici - velkou výhodou
o uživatelská znalost práce na PC (Microsoft Office - Outlook, Excel)
o Znalost ERP systému (SAP, Oracle, Autopart) výhodou
o Osobnost orientovaná na výsledek se zaměřením na detail a termíny
o Flexibilita a odolnost vůči stresu
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.