Role AP IC Specialist je součástí Centra sdílených služeb v Brně. Podporujeme naše evropské závody PPG - interní zpracování závazků a pohledávek GL a HR se zaměřením na nejvyšší kvalitu služeb všem podporovaným subjektům.
Pokud se zajímáte o účetnictví a vnitropodnikové, jste komunikativní člověk s novými výzvami; je to pro vás ideální kariérní příležitost!
Odpovědnosti na této pozici:
o Závazkové operace - účtování dodavatelských faktur během každodenního provozu
o Klíčový kontakt pro vnitropodnikové dodavatele
o Komunikace s interními zákazníky a dodavateli za účelem zajištění hladkého a efektivního provozu, zajištění eskalace a vyřešení všech problémů v definovaných časových horizontech
o Efektivní řešení dotazů & kontrolní činnosti
o Pod přímým dohledem zadávání dat, ukládání a uchovávání finančních informací pro vedení pro finanční výkazy
Očekáváme:
o Pozitivní přístup s dobrými komunikačními schopnostmi
o Relevantní vzdělání (obchodní administrativa / účetnictví / finance) je výhodou
o Velmi dobrá angličtina (slovem i písmem) je nutností
o Předchozí zkušenosti na obdobné pozici výhodou
o Uživatelská znalost práce na PC (Microsoft Office - Outlook, Excel)
o Znalost ERP systému (SAP, Oracle, Autopart) výhodou
o Osobnost orientovaná na výsledek se zaměřením na detail a termíny
o Flexibilita a odolnost vůči stresu
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.