Naše obchodní společnost působí na českém trhu více jak 20 let. Nabízíme ve svých vlastních provozovnách motoristům komplexní profesionální služby.
Do našeho rozšiřujícího se kolektivu na pobočku Autocentrum hledáme šikovného a spolehlivého člověka.
Požadujeme:
o práce s PC - Office (kancelářský balík), e-mail, účetní program, vyhledávání v internetovém prohlížeči
o řidičský průkaz typu B - aktivní řízení osobních vozidel (manuál. i automatická převodovka)
o samostatnost, zodpovědnost, flexibilita
o efektivní komunikace s ostatními lidmi napříč firmou
o Nj nebo Aj výhodou
Náplň práce:
o provádění a udržování široké škály administrativních prací (fakturace, příprava a evidence smluv, tabulky aj.)
o zajištění prodejních a provozních záležitostí (banky, úřady, pošta, papírnictví aj.)
o příprava a vyplňování různých zakázek, výkazů, formulářů (pojistné události aj.)
o komunikace prostřednictvím telefonů, e-mailů, osobně nebo prostřednictvím aplikací
o příprava podkladů a zázemí pro jednatele, jednání a různé porady
Nabízíme: přátelská atmosféra menší firmy, stabilní práce, firemní benefity, pohyblivá složka mzdy.
Nutný e-mailový kontakt.