Náplň práce: komunikace s kolegy, dodavateli, klienty, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací a administrativa spojená s chodem kanceláře.
Požadujeme: SŠ ukončené maturitní zkouškou, řidičský průkaz sk. B, příjemné, asertivní vystupování, komunikativnost, aktivita. Samostatné, analytické a systémové myšlení, mít chuť se učit a posouvat dál.
Pracovní doba 2x týdně 07:30-16:30 hod., 3x týdně 07:30-15:30 hod.
Nabízíme: smlouva na dobu neurčitou, plný úvazek, mladý přátelský kolektiv, propracovaný systém prvotního zaškolení, zázemí stabilní a prosperující firmy, know-how a zkušenosti, po zapracování pružná prac. doba i možnost částečného řízeného home-office. Stravenkový paušál, káva na pracovišti zdarma, 3 dny sick days, příspěvek na dopravu, neomezené připojení k internetu od metropolitka.cz zdarma, sleva na nákup zboží z našeho eshopu i služeb IPTV.
Kontakt pouze emailem.
Administrativní pracovník/ce, region Pelhřimov
Pozice:
Administrativní pracovník/ce
Zaměstnavatel:
SPACE COM spol. s r.o.
IČO:
26025337
Oblast (okres, kraj):
Pelhřimov
Obor práce:
Administrativa
Nejnižší požadované vzdělání:
Středoškolské
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost:
Ne
Mzda (od nebo od-do):
23000
Popis práce:
Kontaktní osoba:
Martina Pavlasová
Telefon:
565650650
Počet zobrazení inzerátu:
93×