Aktuálně 50732 nabídek práce!

Administrativní pracovník / pracovnice (20-40 hodin týdně) - vhodné pro OZZ, region Ostrava

Pozice: 
Administrativní pracovník / pracovnice (20-40 hodin týdně) - vhodné pro OZZ
Zaměstnavatel: 
Autohotovost s.r.o.
IČO: 
09218777
Oblast (okres, kraj): 
Ostrava
Obor práce: 
Administrativa
Nejnižší požadované vzdělání: 
Středoškolské
Typ pracovního poměru: 
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost: 
Ne
Mzda (od nebo od-do): 
12000
Popis práce: 

1. kontakt e-mailem info@autohotovorst.cz, telefonicky v době od 13:00 do 15:00 hod. na číslo +420 725 090 101, po telefonické domluvě možnost osobního kontaktu na adrese provozovny.
Společnost podniká v automobilovém průmyslu. Servis, pronájem, leasing, výkup, prodej vozidel. Administrativní práce z kanceláře. Přátelský kolektiv. Práce vhodnější pro ženy. Možnost kariérního růstu a dosažení vyššího platu. Nutnost ovládání práce na počítači. Účetní či právnické znalosti výhodou. IT znalosti výhodou. Vlastnictví řidičského oprávnění na osobní auta (B2) výhodou. Vyšší vzdělání výhodou, ne však podmínkou, rozhodující jsou schopnosti a ambice. Vhodné i pro absolventy, osoby zdravotně znevýhodněné (OZZ).

Zaměstnanecké výhody: možnost firemního vozidla, k dispozici i pro osobní účely. Další benefity i provizní odměny.

Nástup IHNED.

Kontakt na zaměstnavatele

Kontaktní osoba: 
Michal Uherek
Telefon: 
+420 725 090 101
Počet zobrazení inzerátu: 
53×