Pozice:
Administration and HR assistant
Zaměstnavatel:
Gemtek.CZ, s.r.o.
IČO:
29089450
Oblast (okres, kraj):
Plzeň-město
Obor práce:
Administrativa
Nejnižší požadované vzdělání:
Středoškolské
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost:
Ne
Mzda (od nebo od-do):
24000
Popis práce:
Náplň práce: zadávání faktur v systému Oracle, správa docházky, příprava mezd, spolupráce na měsíčních účetních uzávěrkách, podpora účetního týmu, další příležitostné úkoly zadané vedoucím
Požadavky: samostatnost, důslednost, smysl pro organizaci, komunikativní angličtina (na denní bázi), práce v MS Excel a MS Office, řidičský průkaz kategorie B (aktivní řidič), zkušenost s účetnictvím výhodou
Prosíme o zaslání životopisu v českém a anglickém jazyce.
Zaměstnanecké výhody: Pružná pracovní doba, stravenky (170,-/den), 25 dní dovolené
Kontakt na zaměstnavatele
Kontaktní osoba:
Jana Šedivá
Telefon:
E-mail:
Počet zobrazení inzerátu:
5×