Hlavním úkolem Reconciliation týmu je správně promítnout zůstatky na externích účtech do interního systému. Vaší zodpovědností bude:
• dohlížet na automatické zpracování pohybů cenných papírů a financí
• vypořádat a zpracovat bankovní výpisy a výpisy z pohybu cenných papírů
• prozkoumat a sledovat nevyřízené položky
• reportovat všechny nesrovnalosti a postarat se o případné eskalace
• spolupracovat s ostatními odděleními na řešení prevence chyb
• vhodně volit a vylepšovat zaběhnuté procesy vypořádání
• zpracovat přesný reporting
Očekávání:
• přesnost a smysl pro detail
• týmový přístup a pozitivní a proaktivní chování
• dobrá znalost Excelu
• dobrá znalost angličtiny slovem i písmem
• spolehlivost a diskrétnost (pro práci s daty)
• zodpovědnost Zaměstnanecké výhody4):
- 25 dní dovolené
- 3 dny osobního volna
- stravenková karta, systém benefitů Cafeteria, Multisport karta
- školení na soft skills a hard skills v prostorách společnosti na základě rozvojových potřeb a rolí
- možnost práce z domova
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.