Kontakt:assistant@multireisen.com
Upřesňující informace:
Náplň práce:
Podpora provozu a rozvoje podnikání, zákaznická podpora stávajícím i novým klientům. Interakce se zákazníky, klienty a dodavateli na základě konkrétních produktových strategií. Řešení problémů, komunikace s dodavateli, monitoring zákaznické spokojenosti. Dohled nad online a offline rezervacemi cestujících, odpovnědnost za včasné dokončení.
.
Požadavky:
Minimálně dvouletá praxe v odvětví turismu (prodej letenek, zprostředkování ubytování, ...), zkušenost s rezervačními systémy (např. Travel port, Amadeus), výborná znalost anglického jazyka slovem i písmem, znalost dalšího jazyka výhodou, schopnost práce s MS Office, organizační schopnosti, orientace na detail, odolnost vůči stresu, schopnost kritického myšlení a práce v týmu.
Customer Support Executive - pracovník zákaznické podpory, region Praha
Pozice:
Customer Support Executive - pracovník zákaznické podpory
Zaměstnavatel:
IBE Technologie Group s.r.o.
IČO:
09617337
Oblast (okres, kraj):
Praha
Obor práce:
Obchod
Nejnižší požadované vzdělání:
Základní
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost:
Ne
Mzda (od nebo od-do):
50000
Popis práce:
Kontaktní osoba:
NICOLE PETIG
Telefon:
E-mail:
Počet zobrazení inzerátu:
3×